dimarts, 25 d’agost del 2009

UN BON VIATGE


He estat molts dies sense escriure, la raó? He estat de viatge.

He visitat en onze dies tres llocs diferents però cadascún amb el seu encant : Paris, Dublin i bèlgica.

Paris, una ciutat cosmopolita i encantadora la que feia molts anys que volia visitar... Preciosa i calurosa. El millor de tot? Una nova amistat, una noia d'allà encantadora de la que m'enduc un molt bon record.


Dublin, una ciutat plena de vida i amb un fred que pela! Ja l'havia visitat però no havia anat mai als "cliffs" un lloc preciós on et sents tan petit i tan lliure alhora... El millor de tot? Haver pogut visitar a un dels meus millors amics que viu allà, en Santi.


Bèlgica, què puc dir de bèlgica que no hagi comentat ja?

Brussel.les, una ciutat plena d'encant, una ciutat que et fa sentir com a casa, on et ve de gust assaborir tots i cadascún dels seus carrers... El millor de tot? Haver pogut veure al meu company de la residència quan vivia allà, en Bart amb qui tantes bones estones vaig passar allà.


El millor de tot? Haver compartit tots els bons moments amb persones a les qui aprecio i haver tingut la oportunitat de conèixer millor el meu company de viatge.


M'ho he passat molt bé i és que jo, el que més valoro dels viatges és estar en bona companyia i gaudir cada moment junts.

Gràcies a tots els qui han fet possible aquest viatge!!!!

2 comentaris:

  1. Doncs a mi m'encantaria visitar Dublín.
    Realment un bon viatge!

    ResponElimina
  2. Gràcies Gaia!
    Doncs si que ha estat molt bé!
    Si pots visita Dublin és un lloc molt interessant i ple de gent curiosa!

    ResponElimina