dimarts, 21 de juliol del 2009

1000 FOTOS...



Ja porto uns quants dies intentant fer un àlbum hoffman de la meva fillola.


Tinc seriosos problemes!!!!!!!!!!! Tinc tantes fotos que no sé ni per on començar.


Ella té 16 mesos i tot just les tinc classificades ( que NO triades ) dels 0 als 3 mesos.


És una bogeria! El pitjor de tot és que no saps quines eliminar, les posaria totes!


A més és ara quan me n'adono que era molt més pràctic revelar les fotos com abans. Ara tenim un milió de fotos de coses i cosetes però on son???? Totes en un cd o en una carpeta dins l'ordinador. No hi parem tanta atenció, anem fent fotos i fotos però no en revelem cap.


Recordo la il.lusió que em feia anar a revelar les fotos quan s'acabava un carret... Això, ja forma part del passat...


Tornant al tema que ens ocupa... penso com serà si mai jo tinc una criatura, tot el dia fent fotos per llavors tardar 3 anys a poder-les classificar !!!!!!!!!!!!!!!!
És clar que llavors aquesta criatura tindrà una padrina i serà ella l'encarregada de fer el hoffman.


Bé, m'hi torno a posar a veure si soc capaç d'arribar almenys als 6 mesos!!!!!!!!!!!!!

4 comentaris:

  1. Encarregada de fer el Hoffman?Jo que et volia suplicar que em fessis padrina!ara m'ho hauré de pensar;P

    ResponElimina
  2. No hi ha res a pensar, està decidit!!!!!!!!!!!!!!!
    je jeje

    ResponElimina
  3. Tens tota la raó. Abans jo també esperava tornar de vacances per revelar les fotos i veure que tal han sortit. Jo, ara, el que faig és un CD però sempre hi ha unes quantes que revelo doncs m'agrada tenir els àlbums a l'abast i quan em ve de gust asseure'm i fullejar-los. El CD, evidentment, no ocupa gaire lloc però és un rotllàs cada cop que vols veure fotos haver de posar-lo. El progrés és el que té, hi ha coses millor i d'altres de pitjor.
    Sort amb les fotos i paciència!

    ResponElimina
  4. Gaia, moltes gràcies pels ànims, encara en tinc per moooolt. Si sabessis quants cd's tinc per mirar encara... I el pitjor de tot és q no els tinc classificats. Sóc un xic desastre!!!!
    Je je

    ResponElimina